Direktlänk till inlägg 29 september 2016

Livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Av pangbomkrasch - 29 september 2016 17:06

Nej så är det ju. Både på gott och ont tror jag. Vissa dagar är jag glad och andra ledsen. Det är känslan av att både vunnit och förlorat, men i längden är det ändå en vinst. Därför är jag oftast positiv. 

Det händer mycket på helgerna och det är bra. Jobbar ju 2/5 helger men de andra hittas det alltid på något. Kul! Denna helgen jobbar jag och det känns okej ändå. Helgerna är lite lugnare.

Jag känner att jag är på väg in i en ny period i mitt liv och det är upplyftande. Blir tyvärr så att man går omkring för länge i samma mönster, som man är rädd att bryta. Eller jag har varit det i alla fall. Kan få känslor av panik emellanåt men de försvinner ganska snabbt. Jag har framtidstro! Dock är det lite kaosigt här hemma. Jag ska flytta några mil bort snart och därför känner jag att det inte är någon idé att städa. Inte förräns flyttstädet. Det får fan se ut som det ser ut. Det är som min hjärna ungefär. Den får fan vara som den är. Vissa dagar vet jag knappt ut eller in för tankarna flyger runt som en jävla storm, dock har jag mer kontroll nu än vad jag hade för några veckor sen. Känns som att jag börjar kunna styra upp mitt liv. På ett sätt är det skönt att inte ha så jäkla bra koll ändå. Det får bli som det blir, helt enkelt. Jag är ändå tacksam för alla människor runt omkring mig(som orkat lyssna på mitt ältande) och för att det löst sig med boende.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pangbomkrasch - 11 januari 2020 12:01

Människan är ett pussel jag pratar inte om ett 100-bitars det är flera tusen, oändliga ibland hittar man rätt bitar och ibland finns inte alla från början ibland skapar vi nya eller tar två som inte passar skär, trycker, limmar vill a...

Av pangbomkrasch - 5 december 2017 11:05


Snart ska jag iväg och jobba. Men först klippa mig :) Nu har jag varit ledig i nästan 4 dygn, det känns skönt. Ibland behöver man komma bort från det och få nya perspektiv.  Nästa vecka börjar Musikhjälpen och det blir kul!   ...

Av pangbomkrasch - 4 december 2017 17:35


Jag var ute och gick idag och det var så soligt och fint.

Av pangbomkrasch - 3 december 2017 15:32

Nu ligger jag och slappar i sängen med Bianca. Jag väntar på min mamma och syster som snart kommer till mig, vi ska på julmarknad. Får se om det är nåt att ha i år ;) Idag har jag bakat med en nära vän. Jag bakar aldrig och jag vågar påstå att jag b...

Av pangbomkrasch - 21 november 2017 20:29

En vän skrev till mig och undrade om jag levde. Ja, jag lever, men för de som följer mig på sociala medier kan jag förstå att de undrar. Anledningen till att jag inte lägger upp mycket är nog en blandning av att jag inte sed syftet till varför jag s...

 Erik, 25. 

 

Vi måste få uttrycka oss

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards