Direktlänk till inlägg 21 augusti 2016

power hour

Av pangbomkrasch - 21 augusti 2016 17:29

Hej läsare!

Hoppas ni alla mår bra. Förmodligen inte alla. Men "hoppas ni alla mår bra snart" då?

Idag har det blivit Power Hour på Friskis. Nice! Sjukt jobbigt men ändå gött, åtminstone efteråt. Just nu har jag mycket energi som jag behöver och vill få ut. Senaste tiden har jag blivit mer hälsosam(äter bättre och mindre+tränar mer) och är helnöjd för att det gått så bra hittills. Ingen abstinens över läsken...eller jo, efter 2-3 dagar hade jag lite huvudvärk som jag tror berodde på det. Jag har i alla fall blivit piggare och orkar mer. Vill mer också, kanske.

Det har hänt en del grejer i mitt privatliv, och ja, detta är en blogg som handlar om mitt liv och därmed mitt privatliv. Men det är liksom för tidigt för att säga nåt, skriva nåt. Fortfarande lite förvåning och förskräckelse och sorg. Så då vet ni som känner mig IRL att det kan vara därför jag beter mig "konstigt", om ni nu tycker jag skulle göra det. Men jag är både ledsen och glad, det går i vågor. I ens liv kan det ibland komma oväntade, tråkiga saker. Därmed inte nödvändigtvis onödiga saker. Det kommer ta ett tag att vänja sig och komma in i nya rutiner. Men jag är ändå positiv, innerst inne och vill hålla mig aktiv. Både träffa kompisar/familj, jobba, träna...Jag gör det bästa jag kan mellan de ledsna, sorgsna tillfällena. Här i bloggen vill jag skriva av mig men just nu behövs mycket positiv energi här - tror jag. För i mitt inre finns det mycket tråkigt just nu. Och om någon som känner mig IRL läser detta vill jag bara säga TACK för att du finns och stöttar mig. Det betyder väldigt mycket.



Jag surfade runt på Internet(säger man fortfarande "surfa"..?) och hittade en tjej som heter Sara Backman. Så roliga videos. Ta gärna en titt! Jag skrattade i alla fall. Måste se fler klipp av henne nu nu nu!


Ha en skön kväll alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pangbomkrasch - 11 januari 2020 12:01

Människan är ett pussel jag pratar inte om ett 100-bitars det är flera tusen, oändliga ibland hittar man rätt bitar och ibland finns inte alla från början ibland skapar vi nya eller tar två som inte passar skär, trycker, limmar vill a...

Av pangbomkrasch - 5 december 2017 11:05


Snart ska jag iväg och jobba. Men först klippa mig :) Nu har jag varit ledig i nästan 4 dygn, det känns skönt. Ibland behöver man komma bort från det och få nya perspektiv.  Nästa vecka börjar Musikhjälpen och det blir kul!   ...

Av pangbomkrasch - 4 december 2017 17:35


Jag var ute och gick idag och det var så soligt och fint.

Av pangbomkrasch - 3 december 2017 15:32

Nu ligger jag och slappar i sängen med Bianca. Jag väntar på min mamma och syster som snart kommer till mig, vi ska på julmarknad. Får se om det är nåt att ha i år ;) Idag har jag bakat med en nära vän. Jag bakar aldrig och jag vågar påstå att jag b...

Av pangbomkrasch - 21 november 2017 20:29

En vän skrev till mig och undrade om jag levde. Ja, jag lever, men för de som följer mig på sociala medier kan jag förstå att de undrar. Anledningen till att jag inte lägger upp mycket är nog en blandning av att jag inte sed syftet till varför jag s...

 Erik, 25. 

 

Vi måste få uttrycka oss

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards