Direktlänk till inlägg 17 september 2015

Härliga Höst

Av pangbomkrasch - 17 september 2015 13:58

Nu har jag praktiserat klart för dagen och sitter nu på balkongen hemma. Dels för att det är soligt och jätteskönt väder idag, dels för att det är en kille i badrummet som just nu borrar och håller på...Glad att det går framåt 😊 Förhoppningsvis klart nästa vecka! Men det får väl ta den tid det tar... Just nu känns det asgött för jag är ledig imorgon! Trots att jag trivs bra där jag praktiserar är det ju alltid nice at vara liiite ledig faktiskt.😉 Visst är det underbart med såna här höstdagar!? Love it.


Resten av dagen har jag noll planer. Imorgon inget särskilt heller. Kanske åker hem till mis parents och ser vad de har för sig. Har varit svårt att hitta tid att träffas, jag har haft så många bollar i luften nu i början av höstterminen. Skola & Praktik, Friskis...men det är väldigt roligt att få göra mycket ändå. Älskar att få känna att jag utvecklas och lär mig nytt nytt nytt. Ha det fint så hörs vi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pangbomkrasch - 11 januari 2020 12:01

Människan är ett pussel jag pratar inte om ett 100-bitars det är flera tusen, oändliga ibland hittar man rätt bitar och ibland finns inte alla från början ibland skapar vi nya eller tar två som inte passar skär, trycker, limmar vill a...

Av pangbomkrasch - 5 december 2017 11:05


Snart ska jag iväg och jobba. Men först klippa mig :) Nu har jag varit ledig i nästan 4 dygn, det känns skönt. Ibland behöver man komma bort från det och få nya perspektiv.  Nästa vecka börjar Musikhjälpen och det blir kul!   ...

Av pangbomkrasch - 4 december 2017 17:35


Jag var ute och gick idag och det var så soligt och fint.

Av pangbomkrasch - 3 december 2017 15:32

Nu ligger jag och slappar i sängen med Bianca. Jag väntar på min mamma och syster som snart kommer till mig, vi ska på julmarknad. Får se om det är nåt att ha i år ;) Idag har jag bakat med en nära vän. Jag bakar aldrig och jag vågar påstå att jag b...

Av pangbomkrasch - 21 november 2017 20:29

En vän skrev till mig och undrade om jag levde. Ja, jag lever, men för de som följer mig på sociala medier kan jag förstå att de undrar. Anledningen till att jag inte lägger upp mycket är nog en blandning av att jag inte sed syftet till varför jag s...

 Erik, 25. 

 

Vi måste få uttrycka oss

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards