Direktlänk till inlägg 25 december 2013

KAFFEMASKIN.

Av pangbomkrasch - 25 december 2013 11:14

Hej söta människor.

Hoppas ni hade en bra jul! Jag är i allafall nöjd. Alltså, julen blir ju aldrig sådär perfekt som de romantiska amerikanska komedierna (i och för sig har jag ju ganska mycket romantik i mitt liv just nu...♥), men den blev bra. Julafton blir ju ganska hektisk och man träffar mycket folk som man annars inte träffar ofta, och det blir lätt konflikt. Men överlag gick det finfint! Ska jag vara ärlig är det ganska skönt att julafton är förbi...jag gillar inte press & krav. Köpa de "bästa" julklapparna, vara trevlig och lycklig mot alla, öppna paket. Jag gillar inte tanken på det perfekta livet, för det finns inte. Bättre att tänka realistiskt, med en positiv touch som jag brukar säga! ;)

Jag fick ett par hörlurar jag önskat mig. Pengar, choklad, och ett par jättegosiga tjocka strumpor. Idag har jag & syrran varit på Mellandagsrean, JAG KÖPTE EN KAFFEMASKIN. På deras hemsida kostar den 1,399 och på Elgiganten fick jag den för 499... har redan smakat två smaker, Cafe con Leche & Lemon isté, båda goda. Har velat ha en sån kaffemaskin i 1-2 år typ!! Yay. Den är faktiskt riktigt fint designad, enkel att använda, knappar som lyser. Gaaaaah ;)

Ikväll ska jag på vinkväll. Är så glad och tacksam att jag har de människorna, de betyder så mycket för mig. Ni vet vilka ni är. Ni är bäääääst. Har inte känt mig så värst bortskämd med bra vänner i mitt liv, faktiskt...har många "kompisar" men "riktiga" vänner har det alltid varit ganska dåligt med. Buhu för mig, haha, nämen jag är glad att jag har några få att kalla för VÄNNER som faktiskt är VÄNNER och inte bara KOMPISAR. Sen har jag ju en annan fin person i mitt liv sen 1-2 månader tillbaka...♥ I'm in love.

nu ska jag äta, puss.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av pangbomkrasch - 11 januari 2020 12:01

Människan är ett pussel jag pratar inte om ett 100-bitars det är flera tusen, oändliga ibland hittar man rätt bitar och ibland finns inte alla från början ibland skapar vi nya eller tar två som inte passar skär, trycker, limmar vill a...

Av pangbomkrasch - 5 december 2017 11:05


Snart ska jag iväg och jobba. Men först klippa mig :) Nu har jag varit ledig i nästan 4 dygn, det känns skönt. Ibland behöver man komma bort från det och få nya perspektiv.  Nästa vecka börjar Musikhjälpen och det blir kul!   ...

Av pangbomkrasch - 4 december 2017 17:35


Jag var ute och gick idag och det var så soligt och fint.

Av pangbomkrasch - 3 december 2017 15:32

Nu ligger jag och slappar i sängen med Bianca. Jag väntar på min mamma och syster som snart kommer till mig, vi ska på julmarknad. Får se om det är nåt att ha i år ;) Idag har jag bakat med en nära vän. Jag bakar aldrig och jag vågar påstå att jag b...

Av pangbomkrasch - 21 november 2017 20:29

En vän skrev till mig och undrade om jag levde. Ja, jag lever, men för de som följer mig på sociala medier kan jag förstå att de undrar. Anledningen till att jag inte lägger upp mycket är nog en blandning av att jag inte sed syftet till varför jag s...

 Erik, 25. 

 

Vi måste få uttrycka oss

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards