Direktlänk till inlägg 27 januari 2017

Tankar idag

Av pangbomkrasch - 27 januari 2017 19:45

Tacksam men med längtan. Lugn och skräckslagen.
Är glad att saker går framåt. Snart börjar en utmaning för min del. Jodå, igår föll det ner ett brev, en kallelse. Matematik 2. På distans. Vad har jag gett mig in på? Men det ska gå. "Vill man så kan man då ska man..."
Ändå lugnet som uppstår då jag börjar repetera och gör uppgifter och faktiskt verkar fatta. Det mesta ändå. Rädslan att misslyckas får inte ta över. Rädslan av att inte kunna, inte räcka till...BORT!
Även lite smått och gott med jobbet. Vikariatet förlängs och förhoppningsvis får jag jobba mer. Och på lite andra sätt...Enough said. Är inne i en period då jobbet känns givande och jag vill att det ska fortsätta så. Bra bra. Tycker inte det känns långt kvar till semestern. Tiden går så fort. Vet inte vad jag ska göra i sommar(i-landsprobs) meeeen jag kommer på nåt. Nåt jäkelskap ska jag göra. Kom gärna med förslag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pangbomkrasch - 11 januari 2020 12:01

Människan är ett pussel jag pratar inte om ett 100-bitars det är flera tusen, oändliga ibland hittar man rätt bitar och ibland finns inte alla från början ibland skapar vi nya eller tar två som inte passar skär, trycker, limmar vill a...

Av pangbomkrasch - 5 december 2017 11:05


Snart ska jag iväg och jobba. Men först klippa mig :) Nu har jag varit ledig i nästan 4 dygn, det känns skönt. Ibland behöver man komma bort från det och få nya perspektiv.  Nästa vecka börjar Musikhjälpen och det blir kul!   ...

Av pangbomkrasch - 4 december 2017 17:35


Jag var ute och gick idag och det var så soligt och fint.

Av pangbomkrasch - 3 december 2017 15:32

Nu ligger jag och slappar i sängen med Bianca. Jag väntar på min mamma och syster som snart kommer till mig, vi ska på julmarknad. Får se om det är nåt att ha i år ;) Idag har jag bakat med en nära vän. Jag bakar aldrig och jag vågar påstå att jag b...

Av pangbomkrasch - 21 november 2017 20:29

En vän skrev till mig och undrade om jag levde. Ja, jag lever, men för de som följer mig på sociala medier kan jag förstå att de undrar. Anledningen till att jag inte lägger upp mycket är nog en blandning av att jag inte sed syftet till varför jag s...

 Erik, 25. 

 

Vi måste få uttrycka oss

 

 


Skapa flashcards